Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje dotyczące zwrotów i reklamacji, zgodnie z obowiązującym regulaminem.

Zwroty (odstąpienie od umowy)

Produkty kupione w naszym sklepie internetowym mogą Państwo zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, korzystając z przysługującego Konsumentom prawa do odstąpienia od umowy.

Jak skorzystać z prawa do zwrotu?

W celu dokonania zwrotu dla zakupu dokonanego, prosimy o skorzystanie z wzoru formularza zwrotu który po wypełnieniu należy przesłać na adres contact@maisonstore.pl .

W mailu zwrotnym otrzymają Państwo instrukcję dalszego postępowania i przebiegu procesu.

Czego w oparciu o przepisy ustawy nie można zwrócić?

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta niemożliwy jest zwrot:

  • zamówionych próbek, które przygotowane zostały na Państwa specjalne, indywidualne zamówienie w tym również na potrzeby przetestowania zapachu przed zakupem produktu,
  • wszelkich produktów, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in. perfumy, olejki i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę, kremy, szminki, kosmetyki do makijażu i demakijażu, pudry, żele, szampony, balsamy i płyny, woski, pasty, olejki, lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało otwarte bądź naruszone zostały zabezpieczenia świadczące o zapieczętowaniu produktu.

Kiedy i w jaki sposób odesłać paczkę?

  • Zgodnie z przepisami zobowiązani są Państwo wysłać paczkę niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.
  • Wraz z produktami zwrócić należy wszystkie otrzymane gratisy, prezenty, próbki.

Uwaga – magazyn nie ma możliwości odbioru przesyłki za pobraniem, więc tak nadana paczka wróci do nadawcy.

Kiedy, w jakiej wysokości i w jakiej formie zostanie dokonany zwrot kosztów?

  • Respektując prawa konsumentów zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty pierwotnej dostawy.
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu wskażą Państwo inny sposób.
  • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i potwierdzeniu, że produkty nie zostały rozpieczętowane i naruszone zgodnie z informacją powyżej.

Reklamacje

W przypadku gdyby okazało się ze otrzymany przez Państwa produkt posiadał wady fabryczne lub był niekompletny, przysługuje Państwu prawo do reklamacji z tytułu rękojmi.

  • Maksymalny czas rozpatrzenia Państwa reklamacji to 14 dni.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości zwrócimy koszt jego zakupu. Zwrócimy także koszty związane z jego odesłaniem do sklepu (wg cennika Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych).
  • W celu zgłoszenia reklamacji dla zakupu, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji, który po wypełnieniu należy przesłać przesłanie na adres contact@maisonstore.pl . W mailu zwrotnym otrzymają Państwo instrukcję dalszego postępowania i przebiegu procesu.
  •  W mailu zwrotnym otrzymają Państwo instrukcję dalszego postępowania i przebiegu procesu.