ZAKUPY I PŁATNOŚĆ

JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE W SKLEPIE MAISON ?

W sklepie internetowym MAISON są cztery sposoby płatności:

  • Płatność kartą z PayU 
  • Płatność online z PayU 
  • Blik 
  • Przelewem bankowym na rachunek Spółki, po uprzednim kontakcie ze sklepem

Natomiast w butiku MAISON klient może dokonać płatności przy użyciu następujących środków:

  • Gotówka
  • Karta płatnicza
  • Blik 
  • Przelewem bankowym na rachunek Spółki
JAK OTRZYMAĆ FAKTURĘ ZA ZAKUPY ?

Aby otrzymać Fakturę VAT dokonując zakupu w sklepie internetowym www.maisonstore.pl należy w koszyku zakupowym w sekcji "uwagi do zamówienia" podać dane firmy wraz numerem VAT. Fakturę wysyłamy w ciągu maksymalnie 48 godzin na adres e-mail podany w zamówieniu.

W przypadku zakupów w butiku MAISON należy zgłosić chęć wystawienia faktury VAT w momencie przystąpienia do płatności.

O ile wartość należności nie przekracza 450 zł brutto (100 euro) możliwe jest wystawienie faktury uproszczonej, nie wymagającej podania niektórych danych, które muszą zawierać zwykłe faktury. Od 1 stycznia 2020 r. taką fakturą uproszczoną jest też paragon z NIP – traktowany na równi ze zwykłą fakturą i dający prawo do odliczenia VAT, o ile będzie wystawiony na kwotę nie wyższą niż 450 zł brutto (100 euro).

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU GDY ZAKUPIONY PRODUKT POSIADA WADY FABRYCZNE?

Gdyby okazało się ze otrzymany przez Państwa produkt posiadał wady fabryczne lub był niekompletny, przysługuje Państwu prawo do reklamacji z tytułu rękojmi.

  • Reklamację można zgłosić przez zalogowanie się do panelu Klienta i postępowanie zgodnie z instrukcjami sekcji „Reklamacje produktów”.
  • Maksymalny czas rozpatrzenia Państwa reklamacji to 14 dni.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości zwrócimy koszt jego zakupu. Zwrócimy także koszty związane z jego odesłaniem do sklepu (wg cennika Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych).
  • W celu zgłoszenia reklamacji dla zakupu dokonanego bez rejestracji, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go na adres contact@maisonstore.pl . W mailu zwrotnym otrzymają Państwo instrukcję dalszego postępowania i przebiegu procesu.
JAK WYKORZYSTAĆ BON ZAKUPOWY?

Aby zrealizować bon zakupowy w sklepie internetowym www.maisonstore.pl należy w koszyku zakupowym w polu "kod kuponu" wpisać jego numer.

W przypadku zakupów w butiku MAISON należy pokazać bon sprzedawcy przy kasie przed wystawieniem dokumentu z kasy fiskalnej.

DOSTAWA | ZWROTY | WYMIANA

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

Poniższe ceny dotyczą wysyłki na terenie Polski, paczki wysyłane na pozostałe kraje UE są wyliczane indywidualnie przy złożeniu zamówienia

Obecne ceny:

  • Paczkomat InPost: 11,55 zł
  • Kurier UPS: 28,50 zł
  • Kurier GLS: 18,00 zł
  • Kurier DHL: 18,90 zł
  • Kurier DPD: 14,99 zł
CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB WYCOFAĆ MOJE ZAMÓWIENIE ?

Aby zmienić lub wycofać zamówienie należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pisząc najpóźniej w ciągu godziny od dokonania zakupu na adres mailowy: contact@maisonstore.pl lub dzwoniąc pod numer +48 665 410 918. Kontaktując się telefoniczne lub mailowo z Działem Obsługi Klienta należy podać numer zamówienia, które chcemy wycofać lub zmienić a także powód jego wycofania lub zmiany. Po upływie godziny od dokonania zakupu produkty zostają przekazane do wysyłki. Po otrzymaniu przesyłki kurierskiej istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktów zgodnie z Regulaminem Sklepu.

ILE TRWA DOSTAWA?

Czas przygotowania zamówienia do wysyłki kończący się jego podjęciem przez kuriera to maksymalnie 2 dni robocze (z wyłączeniem niedziel i świąt państwowych), jednakże Sklep dokłada wszelkiej staranności i podejmuje próbę, aby każde z zamówień zrealizować w trybie 24 godzin. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy Sklep uzgodnił z Klientem inny termin dostawy, w tym m.in zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub sprowadzane na indywidualne zamówienie Klienta.

CZY ZAKUPIONE PRODUKTY PODLEGAJĄ WYMIANIE?

Aby dokonać wymiany w sklepie internetowym www.maisonstore.pl lub w butiku MAISON należy dokonać w pierwszej kolejności zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu.  Następnym krokiem jest dokonanie nowego zakupu odpowiedniego produktu z oferty MAISON.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?

Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w ich posiadanie.

W celu dokonania zwrotu dla zakupu dokonanego za pośrednictwa sklepu internetowego www.maisonstore.pl, prosimy o skorzystanie z wzoru formularza zwrotu, który po wypełnieniu należy przesłać na adres contact@maisonstore.pl .

W mailu zwrotnym otrzymają Państwo instrukcję dalszego postępowania i przebiegu procesu.

Wraz ze zwracanymi Towarami, Kupujący zobowiązany jest zwrócić wszystkie gratisy, prezenty, próbki i inne elementy, które otrzymał wraz z Zamówieniem.

Zwrot Towarów powinien nastąpić w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do Sklepu.

W przypadku odstąpienia od umowy, Klient otrzyma zwrot wszystkich otrzymanych przez Sklep płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w momencie składania Zamówienia), nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Środki pieniężne zostaną zwrócone na konto klienta podane w formularzu zwrotu.

Jeśli Klient chce dokonać zwrotu w butiku MAISON, należy zabrać ze sobą wypełniony formularz zwrotu wraz ze zwracanymi produktami i udać się do najbliższego punktu sprzedaży. Wszystkie dostępne punkty sprzedaży MAISON są wskazane w zakładce "nasz butik". 

JAKICH PRODUKTÓW NIE MOGĘ ZWRÓCIĆ?

Zamówione przez Klienta “DEKANTY” nie podlegają prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość w myśl art 38. pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827). “DEKANTY” przygotowywane są na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta na potrzeby przetestowania zapachu przed zakupem produktu pełnego. Przedmiotem świadczenia jest zatem rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta i służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach wskazanych w aktualnych przepisach, w szczególności do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz:

  • Nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • Dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Zamówień Towarów będących kosmetykami, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in perfumy, olejki i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę, kremy, szminki, kosmetyki do makijażu i demakijażu, pudry, żele, szampony, balsamy i płyny, woski, pasty, olejki, lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało przez Klienta otwarte/ rozpieczętowane.
ILE MAM DNI NA DOKONANIE ZWROTU?

Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w ich posiadanie.

W JAKI SPOSÓB ZOSTANĄ ZWRÓCONE MI ŚRODKI ZA DOKONANIE ZWROTU?

Klient otrzyma zwrot płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient z tego tytułu nie poniesie żadnych dodatkowych opłat.

Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu Towarów.

Obowiązek zwrotu Towaru nie zostanie dopełniony w przypadku wysyłki za pobraniem, gdyż Sklep nie ma możliwości odbioru tego rodzaju przesyłki i każdorazowo zostanie ona odrzucona.